Tekken 6 - j szupertechnolgia - Xbox360
namco 2009.03.17. 21:31
Katsuhiro Harada San interjja az angol Xbox magazinnal
(HW Insider) Katsuhiro Harada San, a Tekken 6 csapat fnke az angol X360 magazinnak adott interjban elmondta, hogy a jtk fejlesztse sorn nyert adat s tapasztalatmennyisg segthet az Ms-nek kifejleszteni a kvetkez Xboxot. PS3-ra sikerlt megvalstaniuk a folykony framerate technolgit 60 fps mellett, gy, hogy az engine mindegyik harcos mozgsra s sebessgre mrten rakja ki a "fulltime adjustable animation blur" effektet.
Nincsenek felesleges, csili-vili screenshot-kirly dszek. A jtk a hangulatra s a folykony sebessgre koncentrl. Ugyanezt X360-on is megvalstottk. A harcosok teljesen jszer dinamikval kelnek letre a kpernyn. Meglehetsen nagy falat volt a feladat. Olyannyira, hogy mg a Capcom Soul Calibur IV.-et fejleszt csapata is feladta a kzdelmet s nem brtk megvalstani a fentieket.
A PS3 s X360 konzolok szinte sszes erforrst s lehetsges tartalkait felhasznljk. Harada Szan szerint a kifejlesztett technolgia hatssal lehet a kvetkez genercis konzolok szletsre.
|